Телефонний довідник.Проблеми з пошуком номера абонента
Сьогодні виникла проблема з пошуком телефонного номера абонента.
Як виявилось ,є телефонні номери ТзОВ"Байт",які не включені в мережу єдиної довідкової служби "109".
Мало того, коли я був абсолютно впевнений ,що такий номер ( абонент - державна установа та починається на "71" ) повинен обовязково бути в базі даних ,оператор з категоричністю заперечила його існування хоча кошти за отримання довідки будуть нараховані. Інші номери абонента (іншого оператора звязку) того дня не працювали.
Тільки своєю настирністю мені вдалось довідатись наступне:
- номер таки існує та працює ,проте я скористатись в повній мірі ним не зміг ,бо вже було запізно;
- абонетська база ,яка є в широкому доступі відповідає 2007 рокові і ,я в друкованому ,чи електронному вигляді, іншої не зустрічав;
- абонентська база ТзОВ "Байт" станом на сьогодні , в службі "109" в ПОВНОМУ об'ємі - ВІДСУТНЯ , НЕ ПОНОВЛЮВАЛАСЬ і НЕ ПОНОВЛЮЄТЬСЯ;
- хоча існує договір між відповідними службами про надання сервісу "пошук номера абонента ТзОВ "Байт", сторони його не виконують через БЕЗВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ,на мою думку, обидвох сторін;
- відсутній КОНТРОЛЬ за вчасним поновленням , бо номер про який йшлося (а думаю що таких багато) існує та зареєстрований в абонента досить давно.
Як доказ : через кілька годин після моїх пошуків номера , моя дочка звернулась в "109" з пошуком іншого абонента в м.Новояворівськ .Ситація аналогічна і відповідь така сама -"телефон в базі відсутній". Прийшлось їй терміново брати таксі і їхати за необхідною інформацією особисто ( йшлося про результат обстеження дитини). Пошук номера першого випадку піддтвердив ,що номер таки є ,належить ТзОВ "Байт" ,ним успішно користуються ,але в базі його немає. Але ж це МЕДИЧНИЙ заклад !!!
Вся інформація була мною отримана особисто від працівників ТзОВ " Байт " та після скандалу в старшого зміни служби "109".
Висновок:
Жодне підвищення вартості ослуг звязку (за роки існування їх операторів) не привело до покращення якості обслуговування своїх клієнтів.Навіть додаткова оплата за отримання інформаці не дала жодного результату і впевненості в повноті та вичерпності отримуваної інформації. А отже кошти ,які сплачує клієнт отримуються операторами незаслужено (можливо і незаконно).
Чекаю на реакцію опрератора та на Вашу думку з цьго приводу.
Думаю цю тему розмістити на більш популярних форумах .
Степан Матвіїв
Відповідь
Доброго дня,
На Ваш лист-звернення повідомляємо наступне.
У мережі ТзОВ "БАЙТ" є номери телефонів, які не внесені в мережу єдиної довідкової служби "109", і це не помилка і не безвідповідальність. Це бажання самих абонентів, а саме: при укладенні "Договору про надання телекомунікаційних послуг" абонентові (фізичній або юридичній особі ) надається право вибору , вносити їх номер до бази даних інформаційно-довідкової служби,чи ні .
У тексті не вказано яких саме абонентів Ви шукали і незмогли знайти. Після Вашого дзвінка у офіс ТзОВ "Байт" залишились записи Вашого запиту.
Згідно нього можемо повідомити наступне:
1) ПП "Медіс" - абонент ВІДМОВИВСЯ від внесення до бази даних інформаційно-довідкової служби (п. 2.8 Договору №15 від 07.09.2012року);
2) Медична лабораторія "ЕСКУЛАБ" не є абонентом ТзОВ "Байт", тому причини відсутності їхнього номера телефону у базі "109" нажаль невідомі, а виставлені претензії вважаємо неприпустимими.
Гарного дня
З повагою ТзОВ "Байт"
тел.78-165
78-107
моб.067-32-22-165